Klachten en garantie

Klachten en garantie

Klachten

Wij hechten veel belang aan een goeie service. Jouw tevredenheid is voor ons het allerbelangrijkste! Daarom horen wij het graag als je niet tevreden bent over de levering, service of producten van Designaccessoires. Op die manier kunnen wij onze werkwijze, service en ons productassortiment continu optimaliseren om je in de toekomst nog beter van dienst te kunnen zijn.

Heb je een klacht, opmerking of tip voor Designaccessoires? Mail deze dan naar info@designaccessoires.be.

Is de wettelijke garantie van toepassing?

Voor alle producten op onze website geldt dat de wettelijke garantie van toepassing is. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat jij als consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Designaccessoires is verantwoordelijk voor het leveren van een goed product. Dit product behoort geen gebreken te vertonen, die niet te verwachten zijn tijdens de verwachte levensduur bij normaal gebruik. Is dit toch het geval, dan zorgen wij voor herstel of vervanging van het product of het terugstorten van het aankoopbedrag.

Wat moet ik doen bij een defect product?

Alle opgestuurde producten worden zorgvuldig gecontroleerd vooraleer ze verpakt worden. Wij hopen uiteraard van niet maar tijdens de levering kan er altijd iets verkeerd gaan. Daarom raden wij aan om niet direct af te tekenen voor ontvangst maar om eerst de verpakking te openen. Zo kunt u visueel controleren of de producten al dan niet beschadigd werden tijdens het transport. Indien het artikel beschadigd werd, kunt u dit dan ook direct terug meegeven met de bezorger van bpost.

Merk je pas later dat het product beschadigd is dan kan je via de retourlink een retourlabel afdrukken. Deze link is terug te vinden in de e-mail met je orderbevestiging die je van ons ontvangen hebt. Het retourlabel kan je vervolgens op het pakket kleven en afgeven in het dichtstbijzijnde postpunt. Er hoeft niets betaald te worden in het postpunt. Het retourneren van beschadigde producten nemen wij voor onze rekening.

Het is wel belangrijk om ons via mail (info@designaccessoires.be) op de hoogte te brengen van de beschadiging aan het product. Op die manier weten we dat het product beschadigd is (handig als de schade moeilijk zichtbaar is) en dat u een nieuw artikel wenst toegestuurd te krijgen. In geval van schade nemen wij ook de kosten van een nieuwe levering voor onze rekening. Hou er rekening mee dat dit alles binnen de termijn van 14 dagen dient te gebeuren. Meer informatie over het retourneren van producten vindt u hier.